BANĎOUCHOVÁ, Petra, Eva DITTINGEROVÁ a Martina KUROWSKI. Poradní kruh jako součást školní praxe. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-280-0119-3. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poradní kruh jako součást školní praxe
Název česky Poradní kruh jako součást školní praxe
Název anglicky Council as part of school practice
Autoři BANĎOUCHOVÁ, Petra, Eva DITTINGEROVÁ a Martina KUROWSKI.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-280-0119-3
Klíčová slova česky poradní kruhy; pedagogický konstruktivismus; záměry poradního kruhu; praxe ve škole
Klíčová slova anglicky council; educational constructivism; council intentions; school practice
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 30. 1. 2023 15:02.
Anotace
Předkládaný text slouží jako metodická příručka studentům učitelství a dalších pedagogických disciplín, pedagogickým pracovníkům škol a školských zařízení pro zavádění praxe poradních kruhů ve skupinách dětí a mládeže. V textu je představen význam vzájemného sdílení příběhů, které slouží jako východisko k dalšímu akademickému i sociálnímu učení. Příručka pak stručně popisuje charakteristiku práce v poradním kruhu, předkládá konkrétní náměty a příklady z praxe. Závěrem je představena zkušenost s poradními kruhy jak pohledem pedagožky z praxe, tak i očima studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
The present text serves as a methodological guide for teachers to be and students of other pedagogical disciplines, pedagogical staff of schools and educational institutions for introducing the practice of council in groups of children and youth. The text introduces the importance of sharing stories with each other as a starting point for further academic and social learning. The handbook then briefly describes the characteristics of working in council, providing concrete suggestions and examples from practice. Finally, the experience with advisory circles is presented through the eyes of a practising teacher and students of the Faculty of Education at Masaryk University.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:08