Detailed Information on Publication Record
2022
Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu
PULTAR, FilipBasic information
Original name
Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu
Name in Czech
Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu
Name (in English)
Developing accuracy through task-based language teaching
Authors
Edition
Výzkum v didaktice cizích jazyků, 2022
Other information
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Keywords (in Czech)
výuka cizího jazyka; přístup založený na úlohách řečového typu; přesnost; komunikační kompetence; gramatická kompetence
Keywords in English
foreign language teaching; task-based language teaching; accuracy; communicative competence; grammatical competence
Změněno: 31/1/2023 16:34, Mgr. Filip Pultar
V originále
Tato posterová prezentace předkládá výsledky přehledové studie mapující osm výzkumných šetření zabývajících se využitím přístupu založeného na úlohách řečového typu pro rozvoj přesnosti aspektů gramatické kompetence ve výuce cizího jazyka. Ukazuje se, že ve výzkumech převládá zaměření na řečové dovednosti oproti zaměření na systémy, a v budoucnu by bylo vhodné hlouběji prozkoumat vliv tohoto přístupu na rozvoj aspektů gramatické a lexikální přesnosti.
In Czech
Tato posterová prezentace předkládá výsledky přehledové studie mapující osm výzkumných šetření zabývajících se využitím přístupu založeného na úlohách řečového typu pro rozvoj přesnosti aspektů gramatické kompetence ve výuce cizího jazyka. Ukazuje se, že ve výzkumech převládá zaměření na řečové dovednosti oproti zaměření na systémy, a v budoucnu by bylo vhodné hlouběji prozkoumat vliv tohoto přístupu na rozvoj aspektů gramatické a lexikální přesnosti.
In English
This poster presentation presents the results of a review study which maps eight studies dealing with the use of task-based language teaching for developing the accuracy of aspects of grammatical competence in foreign language teaching. The reviewed studies predominantly focus on language skills rather than systems and further research is required to investigate the effect of this approach on the development of aspects of grammatical and lexical accuracy.
Links
MUNI/A/1305/2021, interní kód MU |
|