Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu
PULTAR, Filip. Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu (Developing accuracy through task-based language teaching). In Výzkum v didaktice cizích jazyků. 2022. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu |
Name in Czech | Rozvoj přesnosti v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu |
Name (in English) | Developing accuracy through task-based language teaching |
Authors | PULTAR, Filip. |
Edition | Výzkum v didaktice cizích jazyků, 2022. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Presentations at conferences |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Keywords (in Czech) | výuka cizího jazyka; přístup založený na úlohách řečového typu; přesnost; komunikační kompetence; gramatická kompetence |
Keywords in English | foreign language teaching; task-based language teaching; accuracy; communicative competence; grammatical competence |
Changed by | Changed by: Mgr. Filip Pultar, učo 399954. Changed: 31/1/2023 16:34. |
Abstract |
---|
Tato posterová prezentace předkládá výsledky přehledové studie mapující osm výzkumných šetření zabývajících se využitím přístupu založeného na úlohách řečového typu pro rozvoj přesnosti aspektů gramatické kompetence ve výuce cizího jazyka. Ukazuje se, že ve výzkumech převládá zaměření na řečové dovednosti oproti zaměření na systémy, a v budoucnu by bylo vhodné hlouběji prozkoumat vliv tohoto přístupu na rozvoj aspektů gramatické a lexikální přesnosti. |
Abstract (in Czech) |
---|
Tato posterová prezentace předkládá výsledky přehledové studie mapující osm výzkumných šetření zabývajících se využitím přístupu založeného na úlohách řečového typu pro rozvoj přesnosti aspektů gramatické kompetence ve výuce cizího jazyka. Ukazuje se, že ve výzkumech převládá zaměření na řečové dovednosti oproti zaměření na systémy, a v budoucnu by bylo vhodné hlouběji prozkoumat vliv tohoto přístupu na rozvoj aspektů gramatické a lexikální přesnosti. |
Abstract (in English) |
---|
This poster presentation presents the results of a review study which maps eight studies dealing with the use of task-based language teaching for developing the accuracy of aspects of grammatical competence in foreign language teaching. The reviewed studies predominantly focus on language skills rather than systems and further research is required to investigate the effect of this approach on the development of aspects of grammatical and lexical accuracy. |
Links | |
---|---|
MUNI/A/1305/2021, interní kód MU | Name: Výzkum v didaktice cizích jazyků (Acronym: AKTEV XI) |
Investor: Masaryk University |
PrintDisplayed: 27/7/2024 00:33