W 2022

WORKSHOP - Strategie destinačních společností

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Basic information

Original name

WORKSHOP - Strategie destinačních společností

Name (in English)

WORKSHOP - Strategy of DMOs

Authors

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Uspořádání workshopu

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/22:00128722

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords (in Czech)

destinační management; spolupráce; strategie řízení/plánování

Keywords in English

destination management; cooperation; strategy management/planning
Změněno: 26/2/2023 21:38, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Abstract

V originále

Workshop byl o setkání s odborníky z praxe, tj. zástupci DMO, a transferu znalostí směrem z praxe ke studentům. Studenti byli zapojeni do projektu formou týmové práce s následnou prezentací jejich výstupů týkajícího se strategického řízení destinace. Studenti získali na své návrhy strategií okamžitou zpětnou vazbu od přítomných zástupců DMO. Workshop je výstupem udržitelnosti projektu MUNI/A/1101/2017.

In English

Workshop was about meeting with experts, e.g. representatives of DMO, and about the transfer of knowledge from practice to students. Students were engaged into the project in the form of teamwork followed with the presentation of students’ outputs dealing with strategic management of destination. Students received direct feedback from the DMO representatives. The workshop is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017.

Links

MUNI/A/1101/2017, interní kód MU
Name: Destinační management z pohledu teorie řízení (Acronym: DeMaPoTR)
Investor: Masaryk University, Category A