A 2022

Destinační management. Promo video

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Basic information

Original name

Destinační management. Promo video

Name (in English)

Destination management. Promo

Authors

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, 2022

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Audiovizuální tvorba

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14560/22:00128736

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords (in Czech)

destinační management; spolupráce; propojení; strategie; promo video

Keywords in English

destination management; cooperation; interaction; strategy; promo
Změněno: 28/2/2023 10:10, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Abstract

V originále

Propagační video srozumitelnou formou přibližuje veřejnosti vědní obor destinační management. Video bylo natočeno za účelem účasti v soutěží Český Vševěd 2022. Video je současně výstupem udržitelnosti projektů MUNI/A/1101/2017 a MUNI/A/1399/2020.

In English

The video promotion brings the scientific field of destination management closer to the public in an understandable form. The video was filmed for the purpose of participating in the Český Vševěd 2022 competition. The promo is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017 and MUNI/A/1399/2020 as well.

Links

MUNI/A/1101/2017, interní kód MU
Name: Destinační management z pohledu teorie řízení (Acronym: DeMaPoTR)
Investor: Masaryk University, Category A
MUNI/A/1399/2020, interní kód MU
Name: Korona-krize a její dopad na změnu řízení v destinaci (Acronym: KK-DOPŘÍZDES)
Investor: Masaryk University

Files attached