Detailed Information on Publication Record
2022
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK et. al.Basic information
Original name
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Name in Czech
Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Name (in English)
Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
Authors
ŠVEC, Vlastimil (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Petra BARANOVÁ (703 Slovakia, belonging to the institution), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tomáš JANÍK (203 Czech Republic, belonging to the institution), Jan EGERLE (203 Czech Republic, belonging to the institution), Ivana JŮZOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Alena PAROUBKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Valentýna VESELÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, 116 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49), 2022
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14410/22:00128787
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-280-0253-4
Keywords (in Czech)
interprofesionalita; pedagogické profese; pomáhající profese; škola; školní vzdělávání
Keywords in English
interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Tags
Reviewed
Změněno: 1/3/2023 15:57, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
In English
The book provides an introduction in the field of (inter)professional collaboration in school. It offers theoretical background for interprofessional collaboration and on the basis of case studies it illustrates its’ various forms within school education. The book could serve as source in preparation and development in helping professions.
Links
MUNI/A/1363/2020, interní kód MU |
|