Detailed Information on Publication Record
2023
Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment
POJSLOVÁ, BlankaBasic information
Original name
Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment
Name (in English)
Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment
Authors
Edition
Humanising Language Teaching. London, Pilgrims, 2023, 1755-9715
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Language Centre
Keywords (in Czech)
Angličtina pro specifické účely; vrstevnická zpětná vazba a hodnocení; prezentační dovednosti
Keywords in English
English for Specific Purposes; Peer feedback and assessment; Academic presentation
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 1/3/2023 10:18, Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D.
V originále
This article describes the evolution of the design for scaffolding academic presentation skills of undergraduate Business English students. This design incorporates peer feedback and peer assessment alongside the teacher one. The peer feedback takes various forms and is combined with teacher feedback to enhance it.
In Czech
Článek popisuje, jak se postupně vyvíjel způsob poskytování vrstevnické zpětné vazby a hodnocení k prezentačním dovednostem pregraduálních studentů angličtiny pro specifické účely.