POJSLOVÁ, Blanka. Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment. Humanising Language Teaching. London: Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, 8 s. ISSN 1755-9715.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment
Název anglicky Scaffolding presentation skills with peer feedback and assessment
Autoři POJSLOVÁ, Blanka.
Vydání Humanising Language Teaching. London, Pilgrims, 2023, 1755-9715.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky Angličtina pro specifické účely; vrstevnická zpětná vazba a hodnocení; prezentační dovednosti
Klíčová slova anglicky English for Specific Purposes; Peer feedback and assessment; Academic presentation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Změněno: 1. 3. 2023 10:18.
Anotace
This article describes the evolution of the design for scaffolding academic presentation skills of undergraduate Business English students. This design incorporates peer feedback and peer assessment alongside the teacher one. The peer feedback takes various forms and is combined with teacher feedback to enhance it.
Anotace česky
Článek popisuje, jak se postupně vyvíjel způsob poskytování vrstevnické zpětné vazby a hodnocení k prezentačním dovednostem pregraduálních studentů angličtiny pro specifické účely.
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 18:09