V originále
Snahou této publikace (respektive sady nástrojů pro (sebe)hodnocení studenta na souvislé praxi) je přispět ke zkvalitnění praktické profesní přípravy budoucích učitelů na 1. stupni základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Hodnoticí nástroj je určen především studentům v programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, fakultním i spolupracujícím provázejícím učitelům a fakultním metodikům praxe. Všichni aktéři jsou důležitou součástí praktické přípravy studenta, protože mu pomáhají porozumět současnému primárnímu vzdělávání, identifikovat silné a slabé stránky jeho profesní způsobilosti a podporují jej na cestě stávání se učitelem.
Anglicky
The aim of this publication (i.e. the set of tools for (self-)assessment of students in continuous practice) is to contribute to the improvement of the practical professional training of future primary school teachers at the Faculty of Education of Masaryk University. The assessment tool is primarily designed for students and cooperative teachers. All participants are an important part of the student's practical training because they help the student to understand current primary education, identify strengths and weaknesses in their professional competencies and support them on their way to becoming a teacher.