Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2268737, author = {Majcík, Martin}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0127-2022}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {error management behaviour; mistake-handling activities; error situation; pupils’ mistake;fear of making mistake;error climate;constructivist approach; teacher feedback; repair; correction; scaffolding; engagement; teachers’ support}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0127-8}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou}, url = {https://digilib.phil.muni.cz/cs/handle/11222.digilib/digilib.76884}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 2268737 AU - Majcík, Martin PY - 2022 TI - Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou VL - Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028001278 KW - error management behaviour KW - mistake-handling activities KW - error situation KW - pupils’ mistake;fear of making mistake;error climate;constructivist approach KW - teacher feedback KW - repair KW - correction KW - scaffolding KW - engagement KW - teachers’ support UR - https://digilib.phil.muni.cz/cs/handle/11222.digilib/digilib.76884 N2 - Kniha se svým tématem zaměřuje na fenomén žákovské chyby, který je úzce spjat se školní výukou a učením. Cílem textu je představit učitelskou práci s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. V rámci teorie je pozornost věnována zejména aktuálnímu pojetí chyby, tvorbě klimatu pro práci s chybou a roli zpětné vazby v chybové situaci. Prezentován je také vlastní kvalitativní výzkum, jenž popisuje přístup učitelů k žákovským chybám a identifikuje důležité činnosti realizované během výuky. Výsledky výzkumu tak mohou posloužit nejen samotným učitelům k reflexi vlastní práce s žákovskou chybou, ale mohou být rovněž inspirujícím materiálem pro studenty pregraduální přípravy. ER -
MAJCÍK, Martin. \textit{Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou (Teacher‘s error management behavior during whole class interaction)}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 135 pp. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519. ISBN~978-80-280-0127-8. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0127-2022.
|