D 2022

Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona)

KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLER

Základní údaje

Originální název

Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona)

Název anglicky

Incentives for the development of psychodiagnostic practice when establishing support measures (including placement in classes and schools established pursuant to pursuant to Section 16(9) of the Education Act

Autoři

KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLER

Vydání

Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti, 14 s. 2022

Nakladatel

TAČR, MŠMT

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL
Změněno: 11. 5. 2023 21:53, Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.

Návaznosti

TIRDMSMT015MT01, projekt VaV
Název: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti
Zobrazeno: 14. 11. 2024 06:17