GAZDA, Jiří. Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě. (The Text of Political Writings as an Indicator and the Means of Transformational Processes in Eastern and Central Europe). In Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. 1. vydání. Brno: Vydavatelství MU, 1999, p. 133-139. ISBN 80-210-2192-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.
Name (in English) The Text of Political Writings as an Indicator and the Means of Transformational Processes in Eastern and Central Europe
Authors GAZDA, Jiří.
Edition 1. vydání. Brno, Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. p. 133-139, 1999.
Publisher Vydavatelství MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-210-2192-6
Keywords in English Text; Political Writings; Transformational Processes; Eastern Europe; Central Europe
Tags Central Europe, Eastern Europe, Political Writings, Text, Transformational Processes
Changed by Changed by: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc., učo 1536. Changed: 19/3/2003 15:36.
PrintDisplayed: 8/6/2024 09:43