Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{2289521, author = {Dosedla, Martin and Hodis, Zdeněk and Jančová, Martina and Ledvinka, Jiří and Lvovská, Leni and Malinka, Kamil and Mísařová, Darina and Pitnerová, Pavla and Schindler, Vladimír and Staněk, Vojtěch and Vodová, Libuše and Staudek, Tomáš}, keywords = {methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids}, title = {Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika}, year = {2022} }
TY - ID - 2289521 AU - Dosedla, Martin - Hodis, Zdeněk - Jančová, Martina - Ledvinka, Jiří - Lvovská, Leni - Malinka, Kamil - Mísařová, Darina - Pitnerová, Pavla - Schindler, Vladimír - Staněk, Vojtěch - Vodová, Libuše - Staudek, Tomáš PY - 2022 TI - Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika KW - methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids N2 - S vývojem technologie 3D tisku v posledních letech došlo k výraznému poklesu cen tiskáren a tím pádem i ke zvýšení dostupnosti této technologie. Tato technologická oblast otevírá nové možnosti v široké škále oborů od oblasti průmyslu, medicíny, stavebnictví a architektury, až po úroveň běžného domácího použití. My v 3D technologii spatřujeme také obrovský didaktický potenciál, který není v současné době využit. Implementace 3D technologií do výuky na ZŠ a SŠ umožňuje tvorbu zcela nových typů výukových pomůcek a zvyšuje dostupnost výukových modelů pro žáky a studenty. Studenti mohou s výukovými modely pracovat v hodinách a s metodickými oporami se také aktivně podílejí na jejich vytváření. ER -
DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ and Tomáš STAUDEK. \textit{Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika (Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology)}. 2022.
|