D 2019

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

SPURNÁ, Michaela

Basic information

Original name

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

Name in Czech

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

Name (in English)

The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful

Edition

Praha, Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe, p. 69-78, 10 pp. 2019

Publisher

Univerzita Karlova

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

kurikulární reforma, dvojúrovňové kurikulum, učitelé, ředitelé,implementace

Keywords in English

curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Změněno: 10/6/2023 14:40, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.