Detailed Information on Publication Record
2019
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
SPURNÁ, MichaelaBasic information
Original name
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Name in Czech
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Name (in English)
The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful
Authors
Edition
Praha, Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe, p. 69-78, 10 pp. 2019
Publisher
Univerzita Karlova
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
References:
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
kurikulární reforma, dvojúrovňové kurikulum, učitelé, ředitelé,implementace
Keywords in English
curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Změněno: 10/6/2023 14:40, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.