MAREČKOVÁ, Pavla, Alice BRYCHOVÁ a Helena HRADÍLKOVÁ. Unterrichtsszenarien für DaF und DaZ. Online. In Monika Budde. Handreichung MALWE: Mehrsprachigkeit in DaF- und DaZ-Lehr-Lernkontexten wahrnehmen, aufgreifen und nutzen. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Unterrichtsszenarien für DaF und DaZ
Název česky Výukové scénáře pro němčinu jako cizí a druhý jazyk
Název anglicky Teaching scenarios for German as Foreign and Second Language
Autoři MAREČKOVÁ, Pavla, Alice BRYCHOVÁ a Helena HRADÍLKOVÁ.
Vydání Handreichung MALWE: Mehrsprachigkeit in DaF- und DaZ-Lehr-Lernkontexten wahrnehmen, aufgreifen und nutzen, 2023.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Obsah metodické příručky Webový portál grantové agentury Erasmus +, MALWE: Teacher´s Awareness of Multilingualism in German as a Foreign and Second Language-Learning settings
Klíčová slova česky vícejazyčnost; výukové scénáře; němčina jako cizí jazyk; němčina jako druhý jazyk
Klíčová slova anglicky multilingualism, teaching scenarios, German as foreign language, German as Second Language
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 31. 1. 2024 11:38.
Anotace
Ein weiteres Ziel des MALWE-Projekts war es, für die Bereiche DaF und DaZ-Unterrichtsszenarien zu entwickeln, die u.a. illustrieren können, auf welchen mehrsprachigen Ressourcen der DaF- und DaZ-Unterricht aufbauen kann, um das gesamtsprachliche Repertoire der Lernenden zu aktivieren und eine breitere Sprachbewusstheit sowie Sprachlernbewusstheit zu entwickeln.
Anotace česky
Dalším cílem projektu MALWE bylo vytvořit výukové scénáře pro němčinu jako cizí jazyk a němčinu jako druhý jazyk, která m.j. budou ilustrovat, které vícejazyčné zdroje mohou být ve výuce využity a použity za účelem aktivace celého jazykového repertoáru žáků a rozvoje jejich jazykového povědomí a povědomí o jazykovém vzdělávání.
Anotace anglicky
Another goal of the MALWE project was to develop scenarios for teaching German as a foreign language and German as a foreign language that could illustrate, among other things, which multilingual resources DaF and DaZ lessons can build on in order to activate the overall linguistic repertoire of the learners and to develop a broader language awareness as well as language learning awareness.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:44