ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0253-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2304840, author = {Švec, Vlastimil and Baranová, Petra and Dvořáková, Tereza and Ďulíková, Lenka and Janík, Tomáš and Egerle, Jan and Jůzová, Ivana and Paroubková, Alena and Veselá, Valentýna}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0253-4}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 2304840 AU - Švec, Vlastimil - Baranová, Petra - Dvořáková, Tereza - Ďulíková, Lenka - Janík, Tomáš - Egerle, Jan - Jůzová, Ivana - Paroubková, Alena - Veselá, Valentýna PY - 2022 TI - Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49) PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028002534 KW - interprofessional collaboration KW - pedagogical professions KW - helping professions KW - school KW - school education N2 - Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje. ER -
ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. \textit{Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN~978-80-280-0253-4.
|