k
2023
Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu
KOŠATKOVÁ, Markéta
Basic information
Original name
Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu
Name (in English)
Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research
Edition
Česká asociace pedagogického výzkumu, 2023
Other information
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50302 Education, special
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Situační analýza, zakotvená teorie, kvalitativní pedagogický výzkum, diskurz, inkluze
Keywords in English
Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion
V originále
Příspěvek se zabývá Situační analýzou (SA) a jejím posunem od zakotvené teo- rie (ZT). Distinkci lze identifikovat na úrovni interpretačních vizualizací, diskur- zivních aplikací, analytických postupů, ale i proměny kvalitativního paradig- matu v pedagogickém výzkumu. Metodologická transformace bude ilustrována na příkladu realizovaného inkluzivního výzkumu vzdělávání v České republice. Cílem je představit výhody a limity situační metodologie pedagogických inter- akcí.
Displayed: 8/11/2024 03:11