k 2023

Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu

KOŠATKOVÁ, Markéta

Basic information

Original name

Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu

Name (in English)

Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research

Authors

KOŠATKOVÁ, Markéta

Edition

Česká asociace pedagogického výzkumu, 2023

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50302 Education, special

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Situační analýza, zakotvená teorie, kvalitativní pedagogický výzkum, diskurz, inkluze

Keywords in English

Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion

Tags

Reviewed
Změněno: 10/9/2023 09:54, Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá Situační analýzou (SA) a jejím posunem od zakotvené teo- rie (ZT). Distinkci lze identifikovat na úrovni interpretačních vizualizací, diskur- zivních aplikací, analytických postupů, ale i proměny kvalitativního paradig- matu v pedagogickém výzkumu. Metodologická transformace bude ilustrována na příkladu realizovaného inkluzivního výzkumu vzdělávání v České republice. Cílem je představit výhody a limity situační metodologie pedagogických inter- akcí.
Displayed: 8/11/2024 03:11