KOŠATKOVÁ, Markéta. Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu (Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research). In Česká asociace pedagogického výzkumu. 2023.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu
Name (in English) Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research
Authors KOŠATKOVÁ, Markéta.
Edition Česká asociace pedagogického výzkumu, 2023.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50302 Education, special
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Situační analýza, zakotvená teorie, kvalitativní pedagogický výzkum, diskurz, inkluze
Keywords in English Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Changed: 10/9/2023 09:54.
Abstract
Příspěvek se zabývá Situační analýzou (SA) a jejím posunem od zakotvené teo- rie (ZT). Distinkci lze identifikovat na úrovni interpretačních vizualizací, diskur- zivních aplikací, analytických postupů, ale i proměny kvalitativního paradig- matu v pedagogickém výzkumu. Metodologická transformace bude ilustrována na příkladu realizovaného inkluzivního výzkumu vzdělávání v České republice. Cílem je představit výhody a limity situační metodologie pedagogických inter- akcí.
PrintDisplayed: 26/7/2024 08:27