Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2308477, author = {Košatková, Markéta}, booktitle = {Česká asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion}, language = {cze}, title = {Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2308477 AU - Košatková, Markéta PY - 2023 TI - Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu KW - Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion N2 - Příspěvek se zabývá Situační analýzou (SA) a jejím posunem od zakotvené teo- rie (ZT). Distinkci lze identifikovat na úrovni interpretačních vizualizací, diskur- zivních aplikací, analytických postupů, ale i proměny kvalitativního paradig- matu v pedagogickém výzkumu. Metodologická transformace bude ilustrována na příkladu realizovaného inkluzivního výzkumu vzdělávání v České republice. Cílem je představit výhody a limity situační metodologie pedagogických inter- akcí. ER -
KOŠATKOVÁ, Markéta. Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu (Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research). In \textit{Česká asociace pedagogického výzkumu}. 2023.
|