k 2023

Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení

JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ and Barbora NEKARDOVÁ

Basic information

Original name

Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení

Name (in English)

Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective

Authors

JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ and Barbora NEKARDOVÁ

Edition

XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

URL

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

978-80-280-0359-3

Tags

Reviewed
Změněno: 9/2/2024 01:04, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Abstract

V originále

Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.

Links

GA21-08218S, research and development project
Name: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Czech Science Foundation, Multimodal learning analytics to study self-regulated learning processes within learning management systems
Displayed: 15/11/2024 21:35