JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ and Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení (Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective). In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení
Name (in English) Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective
Authors JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ and Barbora NEKARDOVÁ.
Edition XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 978-80-280-0359-3
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Changed: 9/2/2024 01:04.
Abstract
Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.
Links
GA21-08218S, research and development projectName: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Czech Science Foundation, Multimodal learning analytics to study self-regulated learning processes within learning management systems
PrintDisplayed: 28/7/2024 23:22