Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2311657, author = {Kratochvílová, Jana and Lojdová, Kateřina and Obrovská, Jana and Plch, Lukáš and Svojanovský, Petr and Navrátilová, Jana}, booktitle = {Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2023}, keywords = {inclusive education; differentiation; scoping review; lower-secondary education}, language = {cze}, title = {Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky?}, url = {https://drive.google.com/file/d/1ywxgiqGMD3XaSadTUb5L2BlAujA-6XTJ/view}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2311657 AU - Kratochvílová, Jana - Lojdová, Kateřina - Obrovská, Jana - Plch, Lukáš - Svojanovský, Petr - Navrátilová, Jana PY - 2023 TI - Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky? KW - inclusive education KW - differentiation KW - scoping review KW - lower-secondary education UR - https://drive.google.com/file/d/1ywxgiqGMD3XaSadTUb5L2BlAujA-6XTJ/view N2 - Inkluzivní vzdělávání představuje mezinárodně etablovaný koncept, který zdůrazňuje práci se všemi žáky bez ohledu na to, zda mají diagnostikovány speciální vzdělávací potřeby. Cílem naší přehledové studie je zjistit, jak je inkluzivní vzdělávání pojímáno v odborných studiích indexovaných v databázi WOS. Výsledky přehledové studie ukazují, že značná část studií spojuje inkluzivní vzdělávání se specifickými poruchami učení či s dalšími diagnózami jako je autismus či hluchota. Dále se zaměřujeme na tu část studií, která pojímá inkluzivní vzdělávání ve vztahu ke všem žákům v běžných třídách a popisujeme pojetí tohoto konceptu. ER -
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Lukáš PLCH, Petr SVOJANOVSKÝ and Jana NAVRÁTILOVÁ. Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky? (Is inclusive education really for all students?). In \textit{Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2023}. 2023.
|