SOLAK, Damir. Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Authors SOLAK, Damir.
Edition 2022.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50500 5.5 Law
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Web konference COFOLA
Organization unit Faculty of Law
Keywords (in Czech) média; veřejnoprávní média; reklama; obchodní sdělení
Tags media, obchodní sdělení, reklama, veřejnoprávní média
Changed by Changed by: Mgr. Damir Solak, učo 455942. Changed: 26/9/2023 20:37.
Abstract
Autor představil příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzoval výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tématikou. Autor se věnoval skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě zejména ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.
PrintDisplayed: 24/6/2024 14:47