k 2022

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

SOLAK, Damir

Basic information

Original name

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

Authors

SOLAK, Damir

Edition

2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50500 5.5 Law

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Law

Keywords (in Czech)

média; veřejnoprávní média; reklama; obchodní sdělení
Změněno: 26/9/2023 20:37, Mgr. Damir Solak

Abstract

V originále

Autor představil příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzoval výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tématikou. Autor se věnoval skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě zejména ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.