Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{2321417, author = {Syslová, Zora}, booktitle = {Učiteľ(ka) predprimárneho vzdelávania. Trendy, premeny a výzvy učiteľského povolania}, keywords = {Preschool education; diagnosing; individualization.}, language = {cze}, title = {Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání}, year = {2023} }
TY - SLIDE ID - 2321417 AU - Syslová, Zora PY - 2023 TI - Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání KW - Preschool education KW - diagnosing KW - individualization. N2 - Respekt k individualitě a jedinečnosti každé dětské osobnosti se stal základním konceptem současného předškolního vzdělávání. K jeho naplňování pomáhá učitelům kromě využívání přiměřených metod a forem práce zejména dovednost průběžného pedagogického diagnostikování, posílená znalostmi v oblasti předškolní pedagogiky a vývojové psychologie. Individualizace vzdělávání proto vyžaduje sledování a dokumentování osobních vzdělávacích potřeb, zájmů a pokroků dítěte a následnou diferenciaci vzdělávací nabídky, případně intervenci. Jaká je kvalita diagnostických dovedností učitelů mateřských škol je ústřední téma celého příspěvku. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání. In \textit{Učiteľ(ka) predprimárneho vzdelávania. Trendy, premeny a výzvy učiteľského povolania}. 2023.
|