k 2023

Vybíraný repertoár v hodinách zpěvu na ZUŠ v ČR: průběžné vyhodnocení dotazníkového šetření

CHLOUPEK, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Vybíraný repertoár v hodinách zpěvu na ZUŠ v ČR: průběžné vyhodnocení dotazníkového šetření

Název česky

Vybíraný repertoár v hodinách zpěvu na ZUŠ v ČR: průběžné vyhodnocení dotazníkového šetření

Název anglicky

Repertoire used in singing lessons at elementary art schools in the Czech Republic: ongoing survey evaluation

Autoři

CHLOUPEK, Tomáš

Vydání

Doktorandská vědecká konference HF JAMU, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Hlavní webová stránka konference Program konference

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

zpěv; výuka zpěvu; základní umělecká škola; dotazníkové šetření

Klíčová slova anglicky

singing; singing lessons; elementary art school; survey
Změněno: 25. 4. 2024 18:32, Mgr. Tomáš Chloupek, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

V tomto příspěvku jsou prezentována dosavadní zjištění z dotazníkového šetření, které je součástí výzkumu disertační práce: "Výuka klasického zpěvu na základních uměleckých školách v České republice se zaměřením na vybíraný repertoár". Cílem této práce je shromáždit poznatky o výuce zpěvu a soustředit se přitom hlavně na problematiku vybírání vhodného repertoáru pro konkrétní ročník a věkovou skupinu žáků. Příspěvek interpretuje výsledky dosud neuzavřeného dotazníkového šetření, jehož finální hodnoty i vyhodnocení jsou obsahem praktické části zmíněné disertační práce.

Anglicky

This contribution presents findings from the survey, which is part of the dissertation thesis "Teaching classical singing at elementary art schools in the Czech Republic with a focus on selected repertoire". The aim of this work is to collect knowledge about teaching singing, focusing mainly on the issue of choosing a suitable repertoire for a specific grade and age of pupils. The contribution interprets the results of the ongoing survey. The final values and evaluation are the content of the practical part of the aforementioned dissertation thesis.
Zobrazeno: 13. 11. 2024 22:03