Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2342597, author = {Ďulíková, Lenka}, keywords = {inclusion, cooperation, situational analysis, teaching assistants, Finland}, language = {cze}, title = {Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku}, url = {https://www.ped.muni.cz/student/doktorske-studium/clanky/doktorandska-konference-studentu-pedagogicke-fakulty-mu-23112023}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2342597 AU - Ďulíková, Lenka PY - 2023 TI - Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku KW - inclusion, cooperation, situational analysis, teaching assistants, Finland UR - https://www.ped.muni.cz/student/doktorske-studium/clanky/doktorandska-konference-studentu-pedagogicke-fakulty-mu-23112023 N2 - Příspěvek se věnoval analýze klíčových mechanismů, které formují spolupráci mezi asistenty pedagoga a učiteli na finské fakultní základní škole. Příspěvek byl zaměřený na aktuální téma inkluzivního vzdělávání, zkoumaného z perspektivy sociální inkluze. V průběhu prezentace byl představen teoreticko-metodologický přístup situační analýzy a klíčové výsledky výzkumu, které poslouží jako podklad pro další diskuze a rozvoj pedagogické praxe. ER -
ĎULÍKOVÁ, Lenka. \textit{Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku (Key mechanisms for building collaboration between teachers and the pedagogical assistants at the faculty elementary school in Finland)}. 2023.
|