ĎULÍKOVÁ, Lenka. Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku (Key mechanisms for building collaboration between teachers and the pedagogical assistants at the faculty elementary school in Finland). 2023.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Name in Czech Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Name (in English) Key mechanisms for building collaboration between teachers and the pedagogical assistants at the faculty elementary school in Finland
Authors ĎULÍKOVÁ, Lenka.
Edition 2023.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) inkluze, spolupráce, situační analýza, asistenti pedagoga, Finsko
Keywords in English inclusion, cooperation, situational analysis, teaching assistants, Finland
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D., učo 386350. Changed: 1/2/2024 21:00.
Abstract
Příspěvek se věnoval analýze klíčových mechanismů, které formují spolupráci mezi asistenty pedagoga a učiteli na finské fakultní základní škole. Příspěvek byl zaměřený na aktuální téma inkluzivního vzdělávání, zkoumaného z perspektivy sociální inkluze. V průběhu prezentace byl představen teoreticko-metodologický přístup situační analýzy a klíčové výsledky výzkumu, které poslouží jako podklad pro další diskuze a rozvoj pedagogické praxe.
Links
MUNI/B/1316/2022, interní kód MUName: Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konference 2023
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:44