SYSLOVÁ, Zora. Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání (The diagnostic role as a challenge for teachers in contemporary individualized preschool education). Online. In M. Miňová, M. Slováček. Učiteľ(ka) predprimárneho vzdelávania: trendy, premeny a výzvy učiteľského povolania. Slovensko: Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu, 2023, p. 48-53. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2345117, author = {Syslová, Zora}, address = {Slovensko}, booktitle = {Učiteľ(ka) predprimárneho vzdelávania: trendy, premeny a výzvy učiteľského povolania}, editor = {M. Miňová, M. Slováček.}, keywords = {Preschool education; diagnosing; individualization.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Slovensko}, pages = {48-53}, publisher = {Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu}, title = {Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání}, url = {https://omep.sk/wp-content/uploads/2013/03/Zborn%C3%ADk-konferencia-Bratislava-2023.pdf}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2345117 AU - Syslová, Zora PY - 2023 TI - Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání PB - Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu CY - Slovensko KW - Preschool education KW - diagnosing KW - individualization. UR - https://omep.sk/wp-content/uploads/2013/03/Zborn%C3%ADk-konferencia-Bratislava-2023.pdf N2 - Respekt k individualitě a jedinečnosti každé dětské osobnosti se stal základním konceptem současného předškolního vzdělávání. K jeho naplňování pomáhá učitelům kromě využívání přiměřených metod a forem práce zejména dovednost průběžného pedagogického diagnostikování, posílená znalostmi v oblasti předškolní pedagogiky a vývojové psychologie. Individualizace vzdělávání proto vyžaduje sledování a dokumentování osobních vzdělávacích potřeb, zájmů a pokroků dítěte a následnou diferenciaci vzdělávací nabídky, případně intervenci. Jaká je kvalita diagnostických dovedností učitelů mateřských škol je ústřední téma celého textu. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Diagnostická role jako výzva pro učitele v současném individualizovaném předškolním vzdělávání (The diagnostic role as a challenge for teachers in contemporary individualized preschool education). Online. In M. Miňová, M. Slováček. \textit{Učiteľ(ka) predprimárneho vzdelávania: trendy, premeny a výzvy učiteľského povolania}. Slovensko: Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu, 2023, p.~48-53.
|