V originále
Hejdánkův (1997) koncept nepředmětného myšlení i Lakofovy (2008) úvahy nad zkušenostním realismem vedou k úvahám nad tím, zda Floridiho (2013, 2014) chápání inforgů jako vymezených a pevných entit nepředstavuje zásadní limit celého jeho filosofického projektu. Důraz na rozpouštění tuhých entit, tak jak o nich uvažuje Bauman (2013), je zásadní pro radikálním způsobem reflektovaný konceptuální design (Floridi, 2019), který bude stát v pozadí nově se formujících představ o informační gramotnosti jako o předpokladu pro dosahování dynamické rovnováhy v postupně se měnícím vysoce komplexním prostředí. Tyto úvahy nás přivádí k nutnosti uvažovat o běžných pojmech spojených s informační gramotností, jako jsou rámce, definice, zdroje, odlišným způsobem, než je běžné.
Anglicky
Hejdánek's (1997) notion of non-object thinking and Lakof's (2008) reflections on experiential realism lead one to wonder whether Floridi's (2013, 2014) understanding of inforgs as bounded and fixed entities represents a fundamental limit to his entire phlosophical project. The emphasis on the dissolution of rigid entities, as Bauman (2013) thinks of them, is essential to a radically reframed conceptual design (Floridi, 2019) that will underpin emerging notions of information literacy as a prerequisite for achieving dynamic equilibrium in a progressively changing, highly complex environment. These considerations bring us to the need to think about common concepts associated with information literacy, such as frameworks, definitions, and resources, in a different way than is common.