DVOŘÁKOVÁ, Miroslava and Klára HARVÁNKOVÁ. Hybridní výuka: další výzva pro vzdělávání dospělých (Hybrid learning: the next challenge for adult education). Praha: Firemní vzdělávání, 2023, p. 8-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Hybridní výuka: další výzva pro vzdělávání dospělých
Name (in English) Hybrid learning: the next challenge for adult education
Authors DVOŘÁKOVÁ, Miroslava and Klára HARVÁNKOVÁ.
Edition Praha, p. 8-9, 2 pp. 2023.
Publisher Firemní vzdělávání
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) V posledních letech jsme byli jako vzdělavatelé postaveni před celou řadu výzev spojených (nejen) s pandemií covid-19. Jednou z nich bylo, je a zdá se, že i nadále bude zavedení a realizace tzv. hybridní výuky.
Keywords in English In recent years, we as educators have been faced with a number of challenges related to (one of which has been, is, and looks set to continue to be the introduction of and implementation of so-called hybrid learning.
Changed by Changed by: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D., učo 174503. Changed: 2/1/2024 15:49.
PrintDisplayed: 20/7/2024 05:20