SYCHRA REUCCI, Tullia. Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením.
Název česky Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením.
Název anglicky Telehealth Training of Teachers - The Use of the Practical Functional Assessment with Students with Neurodevelopmental Disabilities
Autoři SYCHRA REUCCI, Tullia.
Vydání 2023.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky telehealth; telemedicine; telepractice; neurovývojové postižení; trénink učitelů; trénink pedagogů; praktická funkční analýza; behaviorální hodnocení
Klíčová slova anglicky Telehealth; Telemedicine; Telepractice; Neurodevelopmental Disabilities; Training Teachers; Training Educators; Practical Functional Assessment; Behavioral Assessment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Tullia Sychra Reucci, učo 407062. Změněno: 5. 2. 2024 06:05.
Anotace
Příspěvek se zabývá možnostmi tréninku učitelů, kteří mají ve třídě žáka/žáky s neurovývojovým postižením a zároveň se u nich objevuje problémové chování. Praktické funkční hodnocení představuje efektivní způsob, jak zjistit příčinu výskytu problémového chování u těchto žáků. Zvolená online modalita tréninku umožňuje vyškolit i ty učitele, kteří by se jej jinak z finančních, časových, či prostorových důvodů nemohli účatnit.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá možnostmi tréninku učitelů, kteří mají ve třídě žáka/žáky s neurovývojovým postižením a zároveň se u nich objevuje problémové chování. Praktické funkční hodnocení představuje efektivní způsob, jak zjistit příčinu výskytu problémového chování u těchto žáků. Zvolená online modalita tréninku umožňuje vyškolit i ty učitele, kteří by se jej jinak z finančních, časových, či prostorových důvodů nemohli účatnit.
Anotace anglicky
This research aims to train teachers, who have a student(s) with neurodevelopmental disabilities exibiting problem behavior in the classroom. The use of the Practical Functional Assessment allows for an effective way of finding out the reason of problem behavior occurence. The online modality of the training overcomes financial, time and distance barriers.
Návaznosti
MUNI/A/1347/2022, interní kód MUNázev: Specifika potřeb edukačních a socializačních procesů dětí/dospělých s postižením/znevýhodněním
Investor: Masarykova univerzita, Specifika potřeb edukačních a socializačních procesů dětí/dospělých s postižením/znevýhodněním
MUNI/B/1294/2022, interní kód MUNázev: Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 19:05