Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením.
SYCHRA REUCCI, Tullia. Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením. |
Název česky | Trénink učitelů v telehealth - využití praktické funkční analýzy u žáků s neurovývojovým postižením. |
Název anglicky | Telehealth Training of Teachers - The Use of the Practical Functional Assessment with Students with Neurodevelopmental Disabilities |
Autoři | SYCHRA REUCCI, Tullia. |
Vydání | 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | telehealth; telemedicine; telepractice; neurovývojové postižení; trénink učitelů; trénink pedagogů; praktická funkční analýza; behaviorální hodnocení |
Klíčová slova anglicky | Telehealth; Telemedicine; Telepractice; Neurodevelopmental Disabilities; Training Teachers; Training Educators; Practical Functional Assessment; Behavioral Assessment |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Bc. Tullia Sychra Reucci, učo 407062. Změněno: 5. 2. 2024 06:05. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá možnostmi tréninku učitelů, kteří mají ve třídě žáka/žáky s neurovývojovým postižením a zároveň se u nich objevuje problémové chování. Praktické funkční hodnocení představuje efektivní způsob, jak zjistit příčinu výskytu problémového chování u těchto žáků. Zvolená online modalita tréninku umožňuje vyškolit i ty učitele, kteří by se jej jinak z finančních, časových, či prostorových důvodů nemohli účatnit. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zabývá možnostmi tréninku učitelů, kteří mají ve třídě žáka/žáky s neurovývojovým postižením a zároveň se u nich objevuje problémové chování. Praktické funkční hodnocení představuje efektivní způsob, jak zjistit příčinu výskytu problémového chování u těchto žáků. Zvolená online modalita tréninku umožňuje vyškolit i ty učitele, kteří by se jej jinak z finančních, časových, či prostorových důvodů nemohli účatnit. |
Anotace anglicky |
---|
This research aims to train teachers, who have a student(s) with neurodevelopmental disabilities exibiting problem behavior in the classroom. The use of the Practical Functional Assessment allows for an effective way of finding out the reason of problem behavior occurence. The online modality of the training overcomes financial, time and distance barriers. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1347/2022, interní kód MU | Název: Specifika potřeb edukačních a socializačních procesů dětí/dospělých s postižením/znevýhodněním |
Investor: Masarykova univerzita, Specifika potřeb edukačních a socializačních procesů dětí/dospělých s postižením/znevýhodněním | |
MUNI/B/1294/2022, interní kód MU | Název: Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání |
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 19:05