W
2023
Výtvarná dílna – ilustrace a animace pro děti ve spolupráci s Vendulou Chalánkovou.
KŘÍŽ, Šimon
Basic information
Original name
Výtvarná dílna – ilustrace a animace pro děti ve spolupráci s Vendulou Chalánkovou.
Name in Czech
Výtvarná dílna – ilustrace a animace pro děti ve spolupráci s Vendulou Chalánkovou.
Name (in English)
Art workshop - illustration and animation for children in cooperation with Vendula Chalánková.
Other information
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
den otevřených ateliérů, DOA, workshop, animace, mobilní telefon ve výuce, Vendula Chalánková, koláž, ilustrace
Keywords in English
open studios day, DOA, workshop, animation, mobile phone in education, Vendula Chalánková, collage, illustration
V originále
Výtvarná dílna – ilustrace a animace pro děti ve spolupráci – Vendula Chalánková a Šimon Kříž. Je nutná rezervace na e-mailu autorky (vendula.chalankova@gmail.com). Pro práci je třeba mít vlastní chytrý telefon. Chalánková Vendula • malířství, nová média, ilustrace V rámci DOA otevřeno pouze na DOAkci: so 14–16 h Dukelská 57c, Brno Web: vendulachalankova.cz Kříž Šimon • nová média – animace V rámci DOA otevřeno pouze na DOAkci: so 14–16 h Dukelská 57c, Brno
In English
Art workshop - illustration and animation for children in cooperation - Vendula Chalánková and Šimon Kříž. Reservation is required at the author's e-mail (vendula.chalankova@gmail.com). You need your own smartphone to work. Chalánková Vendula - painting, new media, illustration Open only at DOAkci: Sat 14-16 h Dukelská 57c, Brno Website: vendulachalankova.cz Kříž Šimon - New Media - Animation Within DOA open only at DOAkci: Sat 14-16 h Dukelská 57c, Brno
Links
MUNI/A/1340/2022, interní kód MU | Name: Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. | Investor: Masaryk University, Degrees of congruence of theoretical assumptions with practical impacts of implemented art education programs. |
|
Displayed: 13/11/2024 09:21