n 2023

Fake a konfirmační zkreslení - dramaturgie a programový leták

PANTŮČEK, Viktor

Basic information

Original name

Fake a konfirmační zkreslení - dramaturgie a programový leták

Name (in English)

Fake and konfirmation distortion - dramaturgy and program leaflet

Edition

Brno, 2023

Publisher

Brno Contemporary orchestra

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace v oblasti umění

Field of Study

60403 Performing arts studies

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

hudba; soudobá hudba; koncerty; programy

Keywords in English

music; contemporary music; concerts; programs

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 21/1/2024 09:56, doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Abstract

V originále

Popis koncertu: John Cage – Imaginary landscape No.1 (pno + 3 hráči – různí:)) – 8‘ Marek Piaček – Z korešpondencie (Z mojho života) (fl., cl., cor., trbne, tb., perc., pno, – sm. 1,1,1,1,1) – 8‘ Salvatore Sciarrino – Archeologia del telefono – pro třináct nástrojů (1,1,1,1 – 1,1,0,0 – perc.(2), pno – 1,0,1,1,1) Václav Dobiáš – Říkadla (1,1,1,1 – 1,0,0,0 – sm: 1,0,1,1,1) – 10‘ Alvin Lucier: Music for solo performer – 10‘ Brno Contemporary Orchestra/ Pavel Šnajdr – dirigent

In English

Concert description: John Cage – Imaginary landscape No.1 (pno + 3 players – different:)) – 8' Marek Piaček – From correspondence (From my life) (fl., cl., cor., trbne, tb., perc., pno, – sm. 1,1,1,1,1) – 8' Salvatore Sciarrino – Archeologia del telefono – for thirteen instruments (1,1,1,1 – 1,1,0,0 – perc.(2), pno – 1,0,1,1,1) Václav Dobiáš – Říkadla (1,1,1,1 – 1,0,0,0 – sm: 1,0,1,1,1) – 10' Alvin Lucier: Music for solo performer – 10' Brno Contemporary Orchestra/ Pavel Šnajdr – co

Links

MUNI/A/1061/2022, interní kód MU
Name: Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti. Část 2.
Investor: Masaryk University, Art, media and design: historical transformations, current trends and future challenges. Part 2.