Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2365377, author = {Voldánová, Žaneta}, booktitle = {Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu}, keywords = {pragmatics instruction; pragmatics; writing; writing skills; English as a foreign language; quasi-experiment}, language = {cze}, title = {Explicitní výuka pragmatiky v hodinách AJ a její vliv na písemné dovednosti studentů}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2365377 AU - Voldánová, Žaneta PY - 2023 TI - Explicitní výuka pragmatiky v hodinách AJ a její vliv na písemné dovednosti studentů KW - pragmatics instruction KW - pragmatics KW - writing KW - writing skills KW - English as a foreign language KW - quasi-experiment N2 - Příspěvek vychází z disertačního výzkumu zaměřeného na vliv explicitní výuky pragmatiky v hodinách anglického jazyka na písemné dovednosti studentů angličtiny jako cizího jazyka. V rámci výzkumu byl proveden kvaziexperiment s vysokoškolskými studenty 2. ročníku programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, pro něž angličtina není hlavním oborem. Tito studenti byli rozděleni do skupiny kontrolní a experimentální, přičemž explicitní výuce pragmatiky byli vystaveni pouze respondenti ze skupiny experimentální. Prezentace představuje dílčí výsledky analýzy dat zodpovídající otázku vlivu výuky pragmatiky na písemné dovednosti respondentů a interpretuje implikace těchto výsledků pro pedagogickou a didaktickou praxi. ER -
VOLDÁNOVÁ, Žaneta. Explicitní výuka pragmatiky v hodinách AJ a její vliv na písemné dovednosti studentů. In \textit{Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu}. 2023.
|