LUBĚNOVÁ MORALES, Anna. Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu (Reading in FFL and working with authentic literary texts: design and methodology following the qualitative part of the research.). In Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu. 2023.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu
Name in Czech Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu
Name (in English) Reading in FFL and working with authentic literary texts: design and methodology following the qualitative part of the research.
Authors LUBĚNOVÁ MORALES, Anna.
Edition Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Keywords (in Czech) čtení v cizím jazyce; literární text ve výuce cizích jazyků; autentický literární text; francouzština jako cizí jazyk; francouzská literatura; projekt IGA; kvalitativní část; design výzkumu
Keywords in English reading in a foreign language; literary text in a foreign language classroom; authentic literary text; French as a foreign language; French literature; project IGA; qualitative research; research design
Changed by Changed by: Mgr. Anna Luběnová Morales, učo 471717. Changed: 25/1/2024 13:15.
Abstract
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu.
Abstract (in Czech)
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu.
Abstract (in English)
The contribution primarily presents the results of the quantitative part of the dissertation research, which deals with the reading of authentic literary texts and their use in French lessons. Furthermore, the contribution presents the beta version of the database, which was created as part of the IGA project. The contents of the database are text proposals and methodical sheets that French language teachers can work with in their lessons. The second part of the contribution describes the proposed methodology and design of the second qualitative part of the research.
Links
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUName: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masaryk University, Research in foreign language didactics
PrintDisplayed: 29/7/2024 07:17