J 2023

Matematické soutěže pohledem učitelů

ŽÁRSKÁ, Gabriela a Petr ZEMÁNEK

Základní údaje

Originální název

Matematické soutěže pohledem učitelů

Název česky

Matematické soutěže pohledem učitelů

Název anglicky

Mathematical competitions from the teachers’ point of view

Autoři

ŽÁRSKÁ, Gabriela (203 Česká republika, domácí) a Petr ZEMÁNEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Učitel matematiky, Praha, Union of Czech Mathematicians and Physicists, 2023, 1210-9037

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

10100 1.1 Mathematics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14310/23:00133228

Organizační jednotka

Přírodovědecká fakulta

Klíčová slova anglicky

mathematical competition; elementary school; secondary school; risk; benefit

Štítky

rivok

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2024 08:43, Mgr. Marie Šípková, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

Matematické soutěže mohou být velmi užitečným nástrojem pro zvýšení zájmu o matematiku mezi žáky a studenty. V tomto článku přinášíme zamyšlení nad pozitivními i negativními aspekty těchto soutěží. Toto je první část ze série článků pojednávajících o matematických soutěžích.

Anglicky

Mathematical competitions can be a very useful tool for increasing interest in mathematics among pupils and students. In this article, we reflect on the positive and negative aspects of these competitions.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 15:13