NOVOTNÁ, Pavla, Ondřej DVOŘÁK a Ondřej VORÁČ. Tutoriál Graffiti. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Tutoriál Graffiti |
Název česky | Tutoriál Graffiti |
Název anglicky | Tutorial Graffiti |
Autoři | NOVOTNÁ, Pavla, Ondřej DVOŘÁK a Ondřej VORÁČ. |
Vydání | 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Audiovizuální tvorba |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | graffiti, street art, výtvarná lekce, výtvarná výchova |
Klíčová slova anglicky | graffiti, street art, art lesson, art education |
Změnil | Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 12. 2. 2024 13:20. |
Anotace |
---|
Tutoriál seznamuje s postupy graffiti technik a uvádí do základní problematiky streetartu. Je určen primárně učitelům pro 1. stupeň ZŠ (především těm, kteří učí žáky 4. a 5. tříd) a také všem, kteří se chtějí věnovat základní výtvarné praxi s graffiti médii. Jeho koncepce vychází z potřeb a ze zkušeností fenoménu streetartu v rámci semináře pro studenty, budoucí pedagogy, v rámci profesní přípravy na pedagogické fakultě. Zkoumání a objevování cest pro praktickou aplikaci těchto výtvarných přístupů má významný vliv na budoucí přístup učitele výtvarné výchovy. Reflexe a zkoumání umělecké zkušenosti vede k pochopení a vyjádření subjektivity lidského prožívání, jež je jednou z domén učiva vzdělávací oblasti Umění a kultura. |
Anotace anglicky |
---|
The tutorial introduces the procedures of graffiti techniques and introduces the basic issues of street art. It is intended primarily for primary school teachers (primarily those who teach pupils in the 4th and 5th grades) and also for all those who want to devote themselves to basic art practice with graffiti media. Its concept is based on needs and experiences of the phenomenon of street art as part of a seminar for students, future teachers, as part of professional training at the Faculty of Education. Researching and discovering ways for the practical application of these art approaches has a significant impact on the future approach of the art teacher. Reflection and examination of the artistic experience leads to an understanding and expression of the subjectivity of human experience, which is one of the domains of the curriculum of the educational field of Art and Culture. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1340/2022, interní kód MU | Název: Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |
Investor: Masarykova univerzita, Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |