k 2023

Analýza pedagogické reflexe vzdělávání v imerzivní virtuální realitě

KOŠATKA, David

Basic information

Original name

Analýza pedagogické reflexe vzdělávání v imerzivní virtuální realitě

Name in Czech

Analýza pedagogické reflexe vzdělávání v imerzivní virtuální realitě

Name (in English)

Analysis of pedagogical reflection of education in immersive virtual reality

Authors

Edition

2023

Other information

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Keywords (in Czech)

virtuální realita; profesní příprava učitelů; VR lekce; somaticko-kognitivní zkušenost

Keywords in English

virtual reality; professional teacher training; VR lessons; somatic-cognitive experience
Změněno: 30/1/2024 15:07, Mgr. David Košatka

Abstract

V originále

Prezentovaný výzkum přináší reflexi výuky v imerzivní virtuální realitě (VR). Výzkum se zaměřoval na popis benefitů a limitů užité technologie z perspektivy vyučujících. Cílem výzkumu bylo zjistit potenciál technologie VR pro nácvik různých pedagogických situací v bezpečném prostředí s možností repetice, reflexe a rozšíření profesní přípravy učitelů o tuto technologií. Příprava ve VR vedla ke snížení nejistoty a lepšímu posouzení vlastních pedagogických kompetencí.

In Czech

Prezentovaný výzkum přináší reflexi výuky v imerzivní virtuální realitě (VR). Výzkum se zaměřoval na popis benefitů a limitů užité technologie z perspektivy vyučujících. Cílem výzkumu bylo zjistit potenciál technologie VR pro nácvik různých pedagogických situací v bezpečném prostředí s možností repetice, reflexe a rozšíření profesní přípravy učitelů o tuto technologií. Příprava ve VR vedla ke snížení nejistoty a lepšímu posouzení vlastních pedagogických kompetencí.