Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2367857, author = {Al Ajeilat Kousalová, Barbora}, booktitle = {XXXI. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {vocabulary learning strategies; pair work; cooperative learning; reading}, language = {cze}, title = {Jak žáci objevují význam nových slov ve výuce němčiny?}, url = {https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2367857 AU - Al Ajeilat Kousalová, Barbora PY - 2023 TI - Jak žáci objevují význam nových slov ve výuce němčiny? KW - vocabulary learning strategies KW - pair work KW - cooperative learning KW - reading UR - https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view N2 - Slovní zásoba představuje základní stavební jednotku každého jazyka, bez níž se smysluplná komunikace neobejde (McCarthy, 1990). Její osvojování však představuje jednu z největších obtíží při učení se (cizímu) jazyku. Tento proces však může být značně usnadněn tím, že učící se jedinec používá vhodné strate- gie učení se slovní zásobě. Tímto se zabývám i ve svém výzkumu, ve kterém je prostřednictvím video studie zkoumáno používání strategií v rámci koopera- tivní práce ve dvojicích. V příspěvku jsou představena teoretická východiska, metodologie a vybrané výsledky výzkumu. ER -
AL AJEILAT KOUSALOVÁ, Barbora. Jak žáci objevují význam nových slov ve výuce němčiny? (How do learners explore meanings of new words in German lessons?). In \textit{XXXI. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2023.
|