Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2374029, author = {Černý, Michal and Kalmárová, Kristýna}, article_location = {Olomouc}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2024.002}, keywords = {case study; Twine2; digitized cultural heritage; high schools; game book; telling the story; history of everyday life}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {Journal of Technology and Information Education}, title = {Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2}, url = {https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202302-0003_vyuziti_interaktivnich_nelinearnich_pribehu_pro_vyuku_dejin_kazdodennosti_na_zaklade_prace_s_digitalizovanym_ku.php}, volume = {15}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2374029 AU - Černý, Michal - Kalmárová, Kristýna PY - 2023 TI - Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2 JF - Journal of Technology and Information Education VL - 15 IS - 2 SP - 130-149 EP - 130-149 PB - Univerzita Palackého SN - 1803537X KW - case study KW - Twine2 KW - digitized cultural heritage KW - high schools KW - game book KW - telling the story KW - history of everyday life UR - https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202302-0003_vyuziti_interaktivnich_nelinearnich_pribehu_pro_vyuku_dejin_kazdodennosti_na_zaklade_prace_s_digitalizovanym_ku.php N2 - Cílem studie je popsat proces návrhu a vývoje nelineárního interaktivního multimediálního příběhu postaveného na práci s digitalizovaným kulturním dědictvím, který slouží pro edukaci v oblasti dějin každodennosti. Studie je konstruovaná jako případová studie a kombinuje následující výzkumné metody: rozhovory s učiteli (3) ze středních škol, dotazníky od žáků středních škol (58), dotazníky od univerzitních studentů (6) a posudky odborných recenzentů (2). Studie prezentuje navazující design kombinující kvalitativní a kvantitativní zpětnou vazbu užívanou pro iterativní vývoj výsledného produktu. Výsledky studie naznačují, že zvolená forma vzdělávacího materiálu je studenty vnímaná jako efektivní, zábavná a rozvíjející, vedoucí k hlubšímu pochopení fenoménu každodennosti v dějepisném kontextu. ER -
ČERNÝ, Michal and Kristýna KALMÁROVÁ. Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2 (Using Interactive Non-Linear Stories To Teach The History Of Everyday Life By Working With Digitised Cultural Heritage : A Case Study With Twine2). \textit{Journal of Technology and Information Education}. Olomouc: Univerzita Palackého, 2023, vol.~15, No~2, p.~130-149. ISSN~1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2024.002.
|