d 2023

Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?

MACHÁČOVÁ, Irma; Michal JIRÁSEK; Petr FUSEK a Tomáš SOUKUP

Základní údaje

Originální název

Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?

Název česky

Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?

Autoři

MACHÁČOVÁ, Irma; Michal JIRÁSEK; Petr FUSEK a Tomáš SOUKUP

Vydání

Brno, 153 s. 2023

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7392-411-9
Změněno: 14. 2. 2024 22:14, doc. Ing. Michal Jirásek, Ph.D.

Návaznosti

1674/2018, interní kód MU
Název: Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích (Akronym: B-Behavioral)
Investor: Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích