Informační systém MU
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra DVOŘÁČKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan EGERLE (203 Česká republika, domácí), Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí), Alžběta JURASOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ivana JŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra RYŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Teresa VICIANOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Brno, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51, 2023.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/23:00133591
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-280-0506-1
Klíčová slova česky interprofesni spolupráce; případová studie; vztahy; učitel; asistent pedagoga; speciální pedagog
Klíčová slova anglicky interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D., učo 183873. Změněno: 20. 2. 2024 14:14.
Anotace
Kniha je dalším příspěvkem k výzkumu interprofesní spolupráce ve škole. S využitím případových studií popisuje podoby vztahových dimenzí spolupráce mezi pedagogy. Sledovány byly vztahy začínajícího a zkušeného učitele, začínajícího učitele v tandemové výuce, dále vztahová dimenze spolupráce učitele s asistentem pedagoga a se speciálním pedagogem. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
Anotace anglicky
The book is a contribution to the research on interprofessional collaboration in schools, using case studies to highlight the relational dimensions of collaboration between teachers. The relationships of the novice and experienced teacher, the novice teacher in tandem teaching, and the relational dimension of teacher-teacher collaboration with the teaching assistant and special educator were examined. The book will find its use in the preparation of helping professionals and in supporting their professional development.
Návaznosti
MUNI/A/1229/2021, interní kód MUNázev: Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí (Akronym: PPSV)
Investor: Masarykova univerzita, Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí
Zobrazeno: 31. 7. 2024 08:22