Detailed Information on Publication Record
2023
Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce
GROMBÍŘOVÁ, JulieBasic information
Original name
Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce
Authors
GROMBÍŘOVÁ, Julie
Edition
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů „Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence“, Olomouc. 2023
Other information
Type of outcome
Konferenční abstrakt
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Tags
Reviewed
Změněno: 3/3/2024 15:01, Mgr. Julie Grombířová
Abstract
V originále
Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. V návaznosti na koncepty formativního hodnocení, hodnocení jako učení, komplexně rozvíjejícího hodnocení a dosavadní výzkumná zjištění projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.