GROMBÍŘOVÁ, Julie. Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení? In Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava. 2024. ISBN 978-80-974522-5-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení?
Authors GROMBÍŘOVÁ, Julie.
Edition Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava, 2024.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Conference abstract
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-974522-5-4
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Julie Grombířová, učo 482019. Changed: 15/9/2024 22:58.
Abstract
Současně rychle měnící se svět klade důraz na to, aby žák/student vycházel ze školy vybavený souborem klíčových kompetencí, které mu v něm umožní úspěšně participovat. Jednou z nich je kompetence k učení, jejíž součástí je plánování, organizování, řízení a vyhodnocování vlastního učení. Důležitou součástí této kompetence je tedy sebehodnocení učení, které je rovněž pilířem formativního a komplexního rozvíjejícího hodnocení. Ve svém disertačním výzkumu se věnuji sebehodnoticím dovednostem učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Toto téma, však otvírá řadu dalších výzev pro současný pedagogický výzkum i praxi.
PrintDisplayed: 4/10/2024 21:17