VOLDÁNOVÁ, Žaneta. Vliv výuky pragmatiky na dovednosti a sebejistotu studentů angličtiny v písemné komunikaci (The Impact of Teaching Pragmatics on English Learners' Skills and Confidence in Written Communication). In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2023.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vliv výuky pragmatiky na dovednosti a sebejistotu studentů angličtiny v písemné komunikaci
Name (in English) The Impact of Teaching Pragmatics on English Learners' Skills and Confidence in Written Communication
Authors VOLDÁNOVÁ, Žaneta.
Edition Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2023.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) pragmatika, psaní, kvaziexperiment, angličtina jako cizí jazyk
Keywords in English pragmatics, writing, quasi-experiment, English as a foreign language
Changed by Changed by: Mgr. Žaneta Voldánová, učo 437438. Changed: 22/3/2024 15:07.
Abstract
Prezentace představila částečné výsledky disertačního výzkumu zaměřeného na výuku pragmatiky a její vliv na písemné dovednosti a sebejistotu studentů angličtiny jako cizího jazyka.
Abstract (in English)
The presentation introduced partial results of the dissertation research in pragmatics instruction and its effect on writing skills and confidence of EFL students.
Links
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUName: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masaryk University, Research in foreign language didactics
PrintDisplayed: 16/10/2024 08:23