POJSLOVÁ, Blanka. The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing. Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 32, č. 4, s. 444-483, 39 s. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing
Název česky Role a vnímání vícenásobné vrstevnické a učitelské zpětné vazby při rozvoji cizojazyčného psaní
Autoři POJSLOVÁ, Blanka.
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Masarykova univerzita, 2022, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444
Klíčová slova česky počítačem zprostředkovaná zpětná vazba; vrstevnická zpětná vazba; učitelská zpětná vazba; kvalitní psaní; vnímání zpětné vazby; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky computer-mediaged feedback; peer feedback; teacher feedback; writing quality; feedback perceptions; English as a foreign language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Změněno: 3. 4. 2024 14:25.
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 11:31