POJSLOVÁ, Blanka. The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing. Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2022, vol. 32, No 4, p. 444-483, 39 pp. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name The role and perception of peer and teacher feedback in multiple-draft feedback provision on foreign language learners’ writing
Name in Czech Role a vnímání vícenásobné vrstevnické a učitelské zpětné vazby při rozvoji cizojazyčného psaní
Authors POJSLOVÁ, Blanka.
Edition Pedagogická orientace, Brno, Masarykova univerzita, 2022, 1211-4669.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Language Centre
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444
Keywords (in Czech) počítačem zprostředkovaná zpětná vazba; vrstevnická zpětná vazba; učitelská zpětná vazba; kvalitní psaní; vnímání zpětné vazby; angličtina jako cizí jazyk
Keywords in English computer-mediaged feedback; peer feedback; teacher feedback; writing quality; feedback perceptions; English as a foreign language
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Changed: 3/4/2024 14:25.
PrintDisplayed: 15/7/2024 20:18