p 2024

Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky?

OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK and Jaroslava SIMONOVÁ

Basic information

Original name

Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky?

Name (in English)

Can Czech schools support disadvantaged pupils?

Authors

OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK and Jaroslava SIMONOVÁ

Edition

Konference SYRI v Senátu: Vzdělávání a vědění jako mosty k odolné společnosti. 2024

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

sociálně znevýhodněné školy; post-Covidová podpora; vzdělávací výsledky; angažovanost

Keywords in English

socially disadvantaged schools; post-COVID support; achievement; engagement
Změněno: 16/5/2024 21:22, Mgr. Jana Obrovská, Ph.D.

Links

LX22NPO5101, research and development project
Name: Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik (Acronym: SYRI)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 5.1 EXCELES