OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK and Jaroslava SIMONOVÁ. Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky? (Can Czech schools support disadvantaged pupils?). In Konference SYRI v Senátu: Vzdělávání a vědění jako mosty k odolné společnosti. 2024.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky?
Name (in English) Can Czech schools support disadvantaged pupils?
Authors OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK and Jaroslava SIMONOVÁ.
Edition Konference SYRI v Senátu: Vzdělávání a vědění jako mosty k odolné společnosti. 2024.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) sociálně znevýhodněné školy; post-Covidová podpora; vzdělávací výsledky; angažovanost
Keywords in English socially disadvantaged schools; post-COVID support; achievement; engagement
Changed by Changed by: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Changed: 16/5/2024 21:22.
Links
LX22NPO5101, research and development projectName: Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik (Acronym: SYRI)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 5.1 EXCELES
PrintDisplayed: 15/10/2024 08:45