Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial
CHOVANCOVÁ, Barbora. Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial. In Mezinárodní konference IATEFL. 2024. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial |
Název česky | Něco za něco: kolegiální náslechy a jak je udělat co nejefektivnější pro všechny zúčastněné |
Název anglicky | Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial |
Autoři | CHOVANCOVÁ, Barbora. |
Vydání | Mezinárodní konference IATEFL, 2024. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | další vzdělávní pedagogů; angličtina pro spedicické účely; kolegiání náslechy, vědomá praxe (mindfullness); pedagogika |
Klíčová slova anglicky | Personal Professional Development (PPD); English for Specific Purposes; peer observation; mindfulness; education |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D., učo 1583. Změněno: 18. 7. 2024 08:29. |
Anotace |
---|
In many institutions, it is common practice for teachers to observe one another’s classes. The benefit for the observed is indisputable, but what can the observer glean from the experience? How can mindful and reflective observation lead to a washback on the observer’s own teaching? In this talk, I will show how to maximise the profit for the observer, too. |
Anotace česky |
---|
Obsahem prezentace je sdílet nástroje a strategie, jak učinit kolegiální náslechy efektivní a užitečné nejen pro ty, kdo v dané hodině učí, ale i pro ty, kdo na náslech přicházejí. Zvláštní důraz je kladen na vědomý přístup k úkolu a na zajištění přenosu dobré praxe do další budoucí výuky učitele, který náslech prováděl (tzv washback effect). |
Anotace anglicky |
---|
In many institutions, it is common practice for teachers to observe one another’s classes. The benefit for the observed is indisputable, but what can the observer glean from the experience? How can mindful and reflective observation lead to a washback on the observer’s own teaching? In this talk, I will show how to maximise the profit for the observer, too. |
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 07:07